måndag 15 augusti 2011

Ljusslingan..



Ljusslingan finns nu åter i butiken & webbshopen!

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fin....Kram

bakom berget sa...

Den är jättefin! Men jag undrar...lyser den med gulvitt ljus? Man är lite allergisk mot det där ljusblåa skenet som många slingor har.
Kram från Åsa.

anna sa...

Mycket fint, tror jag ska ta en titt i eran butik :)

Anonym sa...

Belysningen går mer åt det blåa hållet ej åt det gula. Har med att det ska vara mer miljövänligt!

Maria sa...

Ljusslingan har fått nya miljövänliga lampor sedan 1 år tillbaka och går lite mer åt blått nu än tidigare.
Det blir tyvärr så med alla våra lampor.
Jag tycker att just denna slinga är mycket fin i detta ljus.
Det är svårt att fotografera lampor och få rätt sken på bild.
Tack snälla anonym för att du hjälper mig att svara, då det är en brist här på bloggen då tiden inte alltid finns.
Hoppas ni förlåter mig.
Kram Maria

l'armoire de Blandine sa...

très joli,j'adore ce blog

visitez le mien !!!!