måndag 17 januari 2011

Fårskinnskuddar



I helgen fick jag hem 2 underbara kuddar i vitt fårskinn.
En med fårskinn på ena sidan och linnetyg på baksidan och en annan med vitt vadmal på baksidan och fårskinn med ruta av handvävt tyg på framsidan.
Dessa kommer det att bli svårt att skiljas ifrån. De gjorde sig så fina i min fåtölj.

Senare denna vecka är det dags att besöka vårens Formexmässa.
Det är alltid lika spännande att se vad leverantörerna har för nyheter.
Syster & jag skall stanna hela fyra dagar, bo på hotell och mysa på kvällarna.
Något jag ser fram emot.

Önskar er alla en trevlig kväll!

Kram Maria

7 kommentarer:

sussi sa...

Super snygga Kram sussi.

Candylei sa...

The sheepswool is so soft. We have real sheep so I know. Have fun with your sister at the Fair.

Millas hem sa...

Urfina kuddar!

Ni får det säkert helt supermysigt tillsammans!

Kram Camilla

Pia sa...

Hej!
Jätttefina kuddar,var har du köpt dem ifrån.
MVH
Pia Bergsten
Vackra Hem
Badstugatan 3
79232 Mora
0250-10305

Stina sa...

Vackert!:-)
Stina

BelovedbyLinda sa...

Oj vad snygga!! Kommer dem komma till webbshoppen i grått kanske ;)?

Kram Linda

Min lantliga dröm sa...

Låter som ni kommer ha hur härligt som helst!

Ha det bra/Ulrika